יום חמישי, 5 בדצמבר 2013

פשלה משעשעת...

אחד הדברים האחרונים שעשיתי היה להוסיף קורה שתחבר בין הבית עץ לבין הבית.
תסתכלו על תמונות 1,2 ותגידו לי מה לא בסדר בתמונה...

תמונה 1: מה לא בסדר בתמונה???

תמונה 2: מבט נוסף, מה לא בסדר בתמונה???
אני מתאר לעצמי שכולם רואים שהסולם תקוע באמצע הקורה...
אחרי שזה קרה לי, הרגשתי כמו שאני רואה את כל התמונות סיטואציות מפגרות שרצות ברשת.
הנסיבות שהובילו לסיטואציה הזו היו שהייתי צריך להרים את הקורה הכבדה בעצמי והשתמשתי בסולם שיחזיק את הקורה בצד אחד, בזמן שאני הרמתי את הקורה לצד השני. הייתי מרוצה שהצלחתי כך שישר פילתי את הקורה וקיבעתי אותה ופשוט שכחתי מקיומו של הסולם...
לקח חמש דקות להוציא את הברגים, לנתק את הקורה, להוציא את הסולם ולהחזיר את הקורה אבל היו אלה חמש דקות מאוד משעשעות...



הייתי יכול להחביא את זה אבל זה היה כל כך מצחיק ורציתי להראות שכולנו טועים לפעמים... :-)
סוצ'י 

תגובה 1:

  1. גדול חמוד שאתה מססתכל ב"פשלות" וצוחק זה הרי הכי אנושי וקורה לי הרבה

    השבמחק